Horror

 Dzisiaj zrobimy coś innego, jestem ciekawa jaki jest Wasz ulubiony horror. Poniżej wymieniam pięć horrorów wraz z krótkimi opisami (post może zawierać spoilery). Post nie jest rankingiem.

W komentarzach podajcie swoje ulubione horrory.

1. The Ring- Mowa będzie o tej najbardziej znanej wersji z 2002roku. Ten film większość z Was będzie kojarzyć po charakterystycznej postaci Samary wychodzącej ze studni:


Całość kręci się głównie wokół tajemniczej taśmy, po obejrzeniu której dostaje się tajemniczy telefon, zapowiadający, że w ciągu siedmiu dni umrzesz ("seven days"). 





Post nie powinien być recenzją ani opisem filmu, dlatego więcej pisać o nim nie będę i przejdziemy do następnego. 

2. Piła- Tym razem, coś bardziej krwawego. "Dwóch mężczyzn budzi się przykutych do zardzewiałej rury w piwnicy. Zdają sobie sprawę, że są uczestnikami krwawej gry szaleńca. I moim zdaniem więcej dodawać nie trzeba.


3. Rec- w przypadku tego filmu wystarczająco dużo mówi sam zwiastun. Z mojej strony tyle- reporterka z kolegą śledzą akcje straży pożarnej. Nagle w budynku coś zaczyna się dziać i zostają odcięci od świata.




4. Paranormal Activity- następny film, tym razem o... duchach? Dzieje się nic i zarazem wszystko. Młoda para uważa, że jest prześladowana przez demona i całość tego co widzimy jest pokazane z kamer które instalują w domu.




5. Autopsja Jane Doe- tak jak obiecałam w ogromnym skrócie- dwóch mężczyzn wykonuje autopsje tragicznie zmarłej kobiety. 




W tym poście to tyle. Jeżeli chcecie przeczytać o filmach, to niedługo powróci mój drugi blog "Cztery Światy"


Komentarze

  1. Obejrzałem tylko jeden film tego typu, właśnie Paranormal Activity, przyjemnie mi się ten film oglądało.
    Szczerze mówiąc, ja nie przepadam za horrorami, bardziej wolę filmy sensacyjne. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz